Regulamin sklepu internetowego POWERWALK
§1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem powerwalk.pl prowadzony jest przez:
ATLANTA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
NIP: 5842759001
e-mail: kontakt@powerwalk.plRegulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, realizacji zamówień, odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed dokonaniem zakupu.
§2 Oferta i ceny
Sklep prowadzi sprzedaż produktów: koszulki, bidony, czapki oraz usługi „Spacer Power Walk”.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednak cena obowiązująca w chwili złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron.
§3 Składanie zamówień i płatności
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej powerwalk.pl.
Dostępne metody płatności online realizowane są przez PayU i obejmują:
przelew bankowy online,
płatność kartą płatniczą.
Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności.
§4 Realizacja zamówienia
Czas wysyłki zamówienia to 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności.
W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia w przewidzianym terminie, sklep niezwłocznie poinformuje o tym klienta i zaproponuje nowy termin lub zwrot środków.
§5 Odstąpienie od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub zawarcia umowy o świadczenie usługi, bez podania przyczyny.
W celu odstąpienia od umowy klient powinien przesłać oświadczenie drogą e-mailową lub pocztą tradycyjną.
Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.
Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru.
§6 Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego produktu.
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną na adres kontakt@powerwalk.pl, podając opis wady oraz dowód zakupu.
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje klienta o sposobie jej załatwienia.
W przypadku uznania reklamacji, sklep wymieni produkt na wolny od wad, naprawi go lub zwróci klientowi pełną kwotę zapłaty.