Regulamin sklepu internetowego POWERWALK

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem powerwalk.pl prowadzony jest przez:
    ATLANTA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
    NIP: 5842759001
    e-mail: kontakt@powerwalk.pl
    tel.: +48 668 877 777.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, realizacji zamówień, odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji.

  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed dokonaniem zakupu.

§2 Oferta i ceny

  1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów: koszulki, bidony, czapki oraz usługi „Spacer Power Walk”.

  2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednak cena obowiązująca w chwili złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron.

§3 Składanie zamówień i płatności

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej powerwalk.pl.

  2. Dostępne metody płatności online realizowane są przez PayU i obejmują:

    • przelew bankowy online,

    • płatność kartą płatniczą.

  3. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności.

§4 Realizacja zamówienia

  1. Czas wysyłki zamówienia to 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności.

  2. W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia w przewidzianym terminie, sklep niezwłocznie poinformuje o tym klienta i zaproponuje nowy termin lub zwrot środków.

§5 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub zawarcia umowy o świadczenie usługi, bez podania przyczyny.

  2. W celu odstąpienia od umowy klient powinien przesłać oświadczenie drogą e-mailową lub pocztą tradycyjną.

  3. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.

  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru.

§6 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego produktu.

  2. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną na adres kontakt@powerwalk.pl, podając opis wady oraz dowód zakupu.

  3. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje klienta o sposobie jej załatwienia.

  4. W przypadku uznania reklamacji, sklep wymieni produkt na wolny od wad, naprawi go lub zwróci klientowi pełną kwotę zapłaty.